lørdag den 7. september 2013

Nye glimmerbukser


Jeg har besøg af min lillesøster, Laura, i den her weekend. Vi har været rundt i byen og shoppe hele dagen, hvilket jeg ikke kan huske hvornår, jeg sidst har gjort. Jeg gik rimelig målrettet efter nogle behagelige hverdagsbukser, da de fleste af mine egne jeans er begyndt at stramme lidt for meget. Jeg kan dog stadig ikke passe graviditetsbukserne fra H&M, så jeg ville gerne finde nogle bukser som passede mig lige nu og stadig når maven bliver stor.

Jeg fandt disse glimmerbukser fra Vero Moda til 260 kr. De er ret ideelle og kan styles til lidt af hvert, synes jeg. Derudover købte jeg også et par andre bukser og den lange cardigan, jeg skrev om her.

Laura og jeg er ret trætte ovenpå alt den shopping, så vi har handlet ind til tapas, som vi skal lave i aften. Derudover skal vi vist bare se film og slappe af på sofaen. Hvad laver I i weekenden?

4 kommentarer:

  1. Hvor er de fede - hverdagsglitter er skønt!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare lækre de bukser!! Dem kunne jeg godt bruge :)

    Vil du i øvrigt ikke åbne op for, at man kan kommentere med navn og URL? Jeg bruger nemlig aldrig min google konto! :)


    www.fashionlab.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ida. Det skulle jeg gerne have gjort nu - tak fordi du lige skrev det :)

      Slet