mandag den 18. august 2014

Good morning sunshine




I sidste uge modtog vi de to heldragter fra Graphic Baby, som jeg skrev om i dette indlæg. Jeg tog et par billeder af Gunnar i den ene dragt her til morgen efter at han havde sovet i den i nat. Han er altid mega frisk og glad om morgenen, så han gjorde sig rigtig til foran kameraet, som I kan se :-) 
Dragterne er købt hos Maisedemillads.dk, som er en af mine favorithjemmesider til babyshopping. Faktisk har jeg også lige bestilt et par hjemmesko til Gunnar derinde, så dem glæder jeg mig til at modtage og vise jer.

Heldragterne skal bruges som natdragter her i efteråret, og som I kan se på billederne, er de stadig lidt store til Gunnar, men det er jo perfekt, at der er plads til at vokse i dem. Det er første gang, jeg har prøvet mærket Graphic Baby, men det er bestemt ikke sidste gang. Kvaliteten er virkelig lækker, og materialet er super blødt og elastisk (95% økologisk bomuld og 5% elastan). Jeg synes desuden deres prints er helt vildt fine. I kan finde heldragten som Gunnar har på lige her og alle de andre ting fra Graphic Baby lige her

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Maisedemillads.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar