søndag den 17. november 2013

Julegaveønsker op til 300 kr.

1. Morgenkåbe / 2. RC dyb tallerken / 3. Meyers Bageri / 4. DAY taske / 5. Sprøjtepose / 6. RC krus / 7. Stavblendersæt / 8. Ekstern harddisk / 9. Nattøj / 10. Saucekande / 11. Trip Trap servietholder / 12. Samsøe Samsøe basic / 13. DAY toilettaske / 14. RC morgenmadsskål / 15. Samsøe Samsøe basic / 16. Liebe krus / 17. Cariwell amme bh / 18. Piet Hein fad


God formiddag og glædelig søndag!

Jeg har været vågen siden kl. 4 i nat, hvor der var nogen, der holdt fest i min mave. Det er sådan lidt en ambivalent følelse, for på den ene side er det helt enormt hyggeligt at blive vækket af små spark inde fra livmoderen. På den anden side kunne jeg godt have været for uden at blive vækket (og holdt vågen) midt om natten for anden dag i træk, vel at mærke. Det mest fantastiske ved at være vågen på den tid af døgnet er dog, at man kan lade tankerne få frit spil. Der er absolut ingenting, der forstyrrer, og jeg føler mig som den lykkeligste kommende mor, når jeg lægger hånden på maven og babyen sparker tilbage til mig <3

Som jeg har nævnt tidligere, har jeg brugt noget af weekenden på at lave en liste med julegaveønsker. Min ønskeseddel ender altid med at blive enormt lang, men jeg har heldigvis fødselsdag i januar, hvor nogle af ønskerne jo kan genbruges.
Jeg tænkte, at jeg ville dele min ønskeseddel med jer, så I måske kunne blive inspirerede til at lave jeres egen liste. Collagen indeholder ønsker, som alle koster under 300 kr. Der er links til det meste i teksten under billedet, men ellers skriver I bare, hvis der er spørgsmål. Jeg har desuden lavet en collage med ønsker over 300 kr. som jeg viser en anden dag.

Hvad ønsker I jer til jul?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar